В
ДАНОМУ РОЗДІЛІ ХОТІВ БИ ПОДІЛИТИСЬ СВОЇМИ МАТЕРІАЛАМИ ТА ІДЕЯМИ, ЯКІ Я РЕАЛІЗУВАВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ РАЙОННОГО КОНКУРСУ МОЛОДИХ
ПЕДАГОГІВ "НАДІЯ", ЯКИЙ ВІДБУВСЯ 26 КВІТНЯ 2015 Р. У СОКАЛЬСЬКІЙ ЗШ №
3.
Головною метою конкурсу
є підтримка
молодих педагогів, удосконалення роботи з їх професійного становлення, вивчення
стану роботи з молодими педагогами у районі, виявлення ініціативних та творчих молодих учителів, формування
кадрового резерву керівників методичних формувань та керівників шкіл.
Пропоную розглянути
два головні етапи конкурсу:
1. "Двав одному"
("Візитка", "Мій перший урок з найцікавішого предмета")
ВИМОГИ:
Учасник конкурсу повинен змоделювати ситуацію фрагменту першого уроку з
предмету, який викладає (вчитель початкових класів – з предмету на вибір).
Завдання вчителя: підвищити позитивну мотивацію до вивчення нового предмету;
переконати учнів, що предмет, який ви викладаєте, найкращий, найцікавіший,
найпотрібніший; використовувати оригінальні слова переконання, демонструвати
цікаві та ефективні методи, прийоми,
навчання, сучасні засоби навчання тощо.
На
цьому етапі конкурсу я розповідав про себе
за допомогою електронної презентації, а фрагмент уроку представляв у поєднанні
розповіді з презентацією, а також за допомогою змонтованого відеоролика.
Відеоролик
2. "Моя перша педагогічна
знахідка"
Вимоги:
Учасник конкурсу заздалегідь готує та представляє під час конкурсу
методичний прийом, методику, навчальну,
розвиваючу дидактичну гру, яку вважає
власною педагогічною знахідкою.
Під час
конкурсу необхідно:
- продемонструвати власну педагогічну знахідку. Демонстрація може бути проведена у
формі розповіді, моделювання фрагменту уроку, позакласного заходу,
відео-презентації;
- аргументувати вибір представленої педагогічної знахідки (актуальність,
навчально-методичну, виховну цінніссть;
- пояснити на якому етапі уроку, при вивчення
яких тем можна використати представлену педагогічну знахідку.
Я
обрав власний прийом "Речовий доказ", який відношу до дидактичних
ігор. Окрім презентації, я продемонстрував, як я використовую цей метод
практично на уроці за допомогою учасників кокурсу.
Немає коментарів:
Дописати коментар