КОНКУРС "НАДІЯ 2015"

В ДАНОМУ РОЗДІЛІ ХОТІВ БИ ПОДІЛИТИСЬ СВОЇМИ МАТЕРІАЛАМИ  ТА ІДЕЯМИ, ЯКІ Я РЕАЛІЗУВАВ ПІД ЧАС  ПРОВЕДЕННЯ РАЙОННОГО КОНКУРСУ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ "НАДІЯ", ЯКИЙ ВІДБУВСЯ 26 КВІТНЯ 2015 Р. У СОКАЛЬСЬКІЙ ЗШ № 3.

Головною метою конкурсу є  підтримка молодих педагогів, удосконалення роботи з їх професійного становлення, вивчення стану роботи з молодими педагогами у районі, виявлення ініціативних  та творчих молодих учителів, формування кадрового резерву керівників методичних формувань та  керівників шкіл.

Пропоную  розглянути  два головні  етапи  конкурсу:

1. "Двав одному" ("Візитка", "Мій перший урок з найцікавішого предмета")
ВИМОГИ: Учасник конкурсу повинен змоделювати ситуацію фрагменту першого уроку з предмету, який викладає (вчитель початкових класів – з предмету на вибір). Завдання вчителя: підвищити позитивну мотивацію до вивчення нового предмету; переконати учнів, що предмет, який ви викладаєте, найкращий, найцікавіший, найпотрібніший; використовувати оригінальні слова переконання, демонструвати цікаві  та ефективні методи, прийоми, навчання, сучасні засоби навчання тощо.
На цьому етапі конкурсу я  розповідав про себе за допомогою електронної презентації, а фрагмент уроку представляв у поєднанні розповіді з презентацією, а також за допомогою змонтованого відеоролика.
Відеоролик

2. "Моя перша педагогічна знахідка"
Вимоги: Учасник конкурсу заздалегідь готує та представляє під час конкурсу методичний  прийом, методику, навчальну, розвиваючу  дидактичну гру, яку вважає власною педагогічною знахідкою.
  Під час конкурсу необхідно:
-  продемонструвати власну педагогічну  знахідку. Демонстрація може бути проведена у формі розповіді, моделювання фрагменту уроку, позакласного заходу, відео-презентації;
-  аргументувати вибір представленої  педагогічної знахідки (актуальність, навчально-методичну, виховну цінніссть;
-  пояснити на якому етапі уроку, при вивчення яких тем можна використати представлену педагогічну знахідку.
    Я обрав власний прийом "Речовий доказ", який відношу до дидактичних ігор. Окрім презентації, я продемонстрував, як я використовую цей метод практично на уроці за допомогою учасників кокурсу.



Немає коментарів:

Дописати коментар