пʼятниця, 13 березня 2015 р.

Практична географія на теоретичних уроках

В п'ятницю 13.03 на уроці географії у 9 класі при вивченні теми "Соціальна сфера" я використовував картографічний метод, тільки в дещо іншій інтерпретації. Виникає запитання, що тут  такого нового і незвичного? Так от, я зобразив на дошці  план великого міста і попросив учнів розмістити на ньому заклади соціальної сфери  (для цього  учням було потрібно вказати найбільш  типові об'єкти міської сфери послуг). Після цього я поділив їх на дві команди і роздав їм завдання - на ділянці великого міста розмістіть підприємства соціальної сфери, виходячи з позначених на плані місць.
І команда мала розмістити такі об'єкти  сфери послуг - універмаг (ЦУМ), дитячий садок,  приймальний пункт  пральні,  кіоск з продажу хлібобулочних виробів. 
ІІ команда мала розмістити такі об'єкти  сфери послуг -  школа,  приймальний пункт хімчистки, будівельний магазин, магазин "продукти".
Вважаю, що такий прийом  добре використовувати на такому етапі уроку як  "Закріплення знань учнів".
Також учнів дуже зацікавив рейтинг найкращих міст України та світу за рівнем життя населення (топ 10 міст). Але про це вже в наступному пості.
Успіхів Вам!
Ідея цього завдання взята з інтернету і не є оригінальною. Мною були зроблені лише деякі корективи. Джерело: http://notatka.at.ua/publ/konspekti_urokiv_geografiji_9_klas/uroki_35_36_socialna_sfera/67-1-0-2336

Немає коментарів:

Дописати коментар